Retourvoorwaarden

Is het product toch niet geheel naar wens? Voor al jouw aankopen geldt een wettelijke bedenktermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn mag een product zonder opgave van redenen worden teruggestuurd. De bedenkperiode van 14 dagen start op de dag dat het product in ontvangst is genomen door of namens jou. Je draagt de rechtstreekse kosten van het terugzenden van het product in eerste instantie zelf. Onze partners hebben eigen voorwaarden en die kan je terugvinden op onze partnerpagina van de betreffende partners.

Retourproces

Neem voor het retourproces contact op met de partner die de bestelling heeft verzonden. Deze kan je vinden in jouw account of in jouw mailbevestiging.

Klacht over product of service

Om de klacht zo snel mogelijk op te lossen, neem dan contact op met de partner die de order aangenomen heeft. Deze kan je vinden in jouw account of in jouw mailbevestiging. Om de de klacht zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen adviseren wij om het ordernummer en naam duidelijk te vermelden. 

Wanneer je geen of slecht contact krijgt met een van onze partners kan je contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen jou verder asisteren in het contact met de partner.


Mocht de klacht niet naar behoren zijn behandeld, kun je de klacht aanmelden via de volgende link: https://ec.europa.eu/odr bij het platform van de Europese Commissie, voor alle consumenten binnen Europa.